..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
logo logo logo
grafika grafika
grafika grafika grafika
   » Menu

   Szukaj


>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

SKLEPIK Z 1001 MAGICZNYCH PRZEDMIOTÓW I DROBIAZGÓW



Ogłaszam akcję stworzenia tysiąca i jednej nocy…eeee nieee…. Listy tysiąca magicznych drobiazgów i artefaktów mniej i bardziej przydatnych… Można nimi hojnie obdarować drużynę - albo żeby jej pomóc, albo żeby skrócić jej życie.
Na dobry początek podaję 6 przykładowych… Sądzę, że ten schemat jest najlepszy (wygląd, krótka historia, właściwości znane, właściwości nieznane).


1. Kryształ Czujności

Wygląd: Jest to przezroczysty kryształ, o krwistoczerwonej barwie, w kształcie pierścienia. Jest on niezniszczalny. Ma ostre, „stożkowate” krawędzie - wygląda to jak zaplecione kwarcytowe ciernie.

Ostatni właściciel: Pochodzenie minerału, z którego powstał, jest nieznane. Niektórzy uczeni w swych księgach wysunęli hipotezę, iż jest to minerał pochodzenia kosmicznego, inni uważają, że pozostawili go Dawni Slannowie. Pierścień stworzył Eliandron, mag, który miał wielu wrogów, lecz zanim zdołał skorzystać z mocy artefaktu, został brutalnie zamordowany, a pierścień zaginął.

Właściwości znane: Przez wiele lat magowie szukali tego pierścienia, gdyż jest to artefakt niezwykle przydatny. Daje on „szósty zmysł” - niespotykaną, wyostrzoną czujność. Po założeniu pierścienia kryształ wbija się w ciało, po czym zrasta się z kością palca i tworzy wiązanie z nerwami swego właściciela. Proces ten jest bardzo bolesny i długotrwały – 3 dni. Po tym czasie zdjąć pierścień można tylko poprzez odcięcie dłoni lub palca, ewentualnie śmierć właściciela. Bohater, który jest „nosicielem” kryształu, wyczuwa wszystkie byty i ich nastawienie do niego w promieniu 40 metrów - nawet podczas snu. Kiedy bohaterowi grozi coś złego, pierścień po prostu go obudzi.

Właściwości ukryte: Pierścień działa tylko u osób wykazujących zdolności magiczne. Ewentualnie może to być osoba dotknięta kiedyś silną magią (np. zamieniona w żabę ). Ponadto pierścień przejmuje osobowość i charakter pierwszego właściciela, np. pierwszym właścicielem był mag chaosu o charakterze chaotycznym złym; jeśli kolejnym „nosicielem” zostanie osoba o charakterze dobrym - od momentu założenia pierścienia będzie stawała się coraz gorsza. Czy drużyna zdecyduje się na odcięcie ręki swojemu - dajmy na to - kompanowi? Od Ciebie, MG, zależy, kogo uczynisz ostatnim właścicielem kryształu....


2. Drewniany hełm - pomysł zaczerpnięty z sesji.

Wygląd: Przypomina zamknięty hełm grecki, z tą tylko różnicą, że wykonany jest z jednego kawałka drewna - na dodatek wygląda, jakby nie został wyrzezany, tylko jakby sam urósł niczym jakaś roślina....

Historia: Hełm ten jest dziełem pewnego druida - zielarza, który miał dziwny pociąg do zbierania ziół o silnym działaniu halucynogennym i był czołowym działaczem elfiej organizacji pokojowej GeenLeaf. Stąd wynikają skutki uboczne w działaniu przedmiotu... Obecnie hełm jest w posiadaniu leśnych elfów, znajduje się w jakiejś elfiej osadzie ukrytej głęboko w puszczy (jakiej i jak tam ewentualnie trafią bohaterowie, to już rola MG ) i jest bardzo pilnie strzeżony.

Właściwości: Moce hełmu ujawniają się raz dziennie i tylko w lesie... Ich działanie trwa do momentu, aż delikwent hełmu nie ściągnie z głowy lub zacznie niszczyć las, co jest mało prawdopodobne. Postać nosząca hełm integruje się z lasem, zaczyna czuć duszę wszystkich drzew, znajdzie każdą drogę i roślinę itp. itd.

Właściwości ukryte: Jak już nadmieniłam, twórca hełmu był zapalonym obrońcą przyrody, więc za każdym nałożeniem hełmu postaci ukazują się wizję piękna i chwały przyrody. Wizje te są tak śliczne, że wpływają na umysł. Skutek tego jest taki, że osoba nosząca hełm odmawia wyjścia z lasu i oddania artefaktu. Jeśli „namówi się” ją do tego siłą, przez kilka kolejnych nocy będzie miała agrofobiczne koszmary.




strony: [1] [2]
komentarz[22] |

Komentarze do "Sklepik z 1001 magicznych przedmiotów i drobiazgów"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.

   Sonda
Aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta.
Tutaj możesz zobaczyć stare ankiety.

   Top 10
   Gra paragrafo...
   100 POMYSŁÓW ...
   Średniowieczn...
   Wojownik na s...
   Seks i erotyk...
   Tworzenie Pos...
   Kobieta w fan...
   100 POWIEDZON...
   Jak poderwać ...
   Sklepik z 100...

   ShoutBox
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal

Strona wygenerowana w 0.020456 sek. pg: