|
POCZĄTEK
- To już? - zapytał Corwin podczas wymyślania drugiego pomysłu.
|
|
|
|
|
Na początek trochę z historii - jak to było naprawdę - a później o tym jak można rycerzy zakonnych "włożyć" do świata wprawiając graczy w zachwyt.
|
|
|
|
|
Parę propozycji, jak poradzić sobie z drużyną, która wyróżniła się wyborem postaci mających cały rozum w bicepsach.
|
|
|
|
|
Jest to przygoda dla graczy na którymkolwiek poziomie doświadczenia. Wyjątkowo nie ma to tutaj znaczenia. Zresztą sprawdź sam Mistrzu Podziemi...
|
|
|
|
|
Pomyślcie chwilę... zastanówcie się Mistrzowie jaki macie oręż w ręku... Oręż bardzo potężny... musicie się tylko nauczyć nim władać...
|
|
|
|
|
Ten artykuł jest przeznaczony dla młodych niedoświadczonych MG a tytułem będzie
jak uprzykrzyć graczom życie podczas prowadzenia sesji.
|
|
|
|
|
A więc, drogi Misiu Gry, chciałbyś usłyszeć co nieco o karczmie? Nie masz pomysłu na to jak może się ona prezentować w twojej grze? Zapraszam...
|
|
|
|
|
Po raz kolejny poproszę Was o to, abyście spojrzeli nieco wstecz, na Wasze wcześniejsze osiągnięcia...
|
|
|
|
|
...Za chwilę opowiem Wam, co nieco o walce. A konkretniej o tym jak byliście szkoleni, a w szczególności o tym, że Wasi mistrzowie byli w błędzie...
|
|
|
|
|
Jest noc, na niebie gromadzą się gęste chmury. Gnacie jak opętani przez las. Pragnieniecie jak najszybciej się z niego wydostać.
|
|
|
|